6/16/10

O spolnem odnosu v ritko

SAnalni spolni odnos

1.Ali lahko ženska pri spolnem odnosu v ritko doživi orgazem?
"Full mi paše in ni ga orgazma, kot ko sem posexana v ritko. Super je."

2.Ali je lahko ženska tudi v ritki mokra?
"Ko sem full nakurjena sem v riti bolj mokra kot pa v pički. Priporočam trening in trening  in seveda uživanje v sexu v ritko."

3.Ali je penis po spolnem odnosu v ritko lahko umazan?
"Pa se ni treba nič klistirati. Moram reči, da se zelo redko zgodi, da bi  bil k.... po sexu v ritko umazan. Imam pa en trik in sicer preden začnem sexati v ritko mi more najprej super pridet. Ali z umetnim, lizanjem ali pa sexom v pičko. Izgleda da je to nek znak da se vse v ritki pomakne nazaj. Preden pa sexam pa skušam vsaj dve uri prej iti na WC in se potem samo umijem. Izgleda da je stvar prakse."

4.Kakšne izkušnje pa imaš z spolnim odnosom v ritko?
"Pa imam dobre izkušnje s tem. Mislim, da nekajletna praksa tudi prinese k boljšemu odzivanju moje ritke. Z mojim kar pogosto fukava v ritko, vsaj dvakrat tedensko. "


Še opozorilo:z analnim spolnim odnosom se poveča možnost okužbe z spolno prenosljivimi boleznimi.

No comments:

Post a Comment