Spammanje
posiljanje oglasnih/promocijskih sporocil
kako to pocnejo nasa podjetja?
oglejmo si primere:
mimovrste, bolha
oseba hoce nakej kupiti zato se prijavi in da email naslov. Na le tega cez cas prejme oglasno sporocilo, nato se eno itd..
skratka prenarazen da bi se odlocila za hitro odjavo.
bolj napreden primer, ki je se posebej
fms store
posiljajo z vecih email naslovov, klika za odjavo ni, ker naš naslov imajo vsi usluzbenci in se delajo da nas poznajo in nam pac posiljajo svoje akcije- enkrat en drugic drugi
unsubscribe replay ne deluje ker gre tu za vec oseb znotraj istega podjetja
uporabimo lahko filtre
kako se zavarujemo pred nezazeleno posto?
1.nikomur, ki mu ne zaupamo ne dajemo maila.
2.imamo vec mail naslovov, predvsem enega ki ga imamo za poceti "neumnosti z mailom"
3.ko nas vprasajo za mail odgovorimo z
nekaj@nekaj.nekaj
recimo
hnashwb@ghdehade.gheqa je veljaven mail!
4.ko prejmemo nezazeleno sporocilo (naslovnik zgleda ugleden - ni samo neka stran za viagro ali kaj takega) kliknemo na unsubscribe (ali odjava) v spodnjem delu maila z drobnim textom
ce takega gumba ni vrnemo mail z sporocilom "unsubscribe" v subject (predmet sporocila - odjava)
Pozor! v primeru da gre samo za neki link ki je poslan na vec naslovov ne odgovarjajmo saj s tem spamerju potrdimo, da se za naslovom nahaja oseba ki prebira maile!
5.ce ne deluje nic drugega uporabimo filtre, ki so uporabni tudi ko imamo nek racun npr mimovrste in nocemo prekiniti racuna-uporabniskega imena temvec se hocemo samo znebiti spama.
tako v npr gmailu vpisemo pod filtri mimovrste in vsi maili tega podjetja (tudi potrdila narocil) romajo v posebno mapo
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment