3/14/09

facebook:zakaj ne uporabljati?

zakaj pisem ta post? ker je stvar zanic, pa vseeno vsi uporabljajo
razjezilo me je ko sem iskal prijatelico iz Dolenske in ej napisalo da je tri strani rezultatov. Ko sem kliknil NEXT je pokazalo novo stran- četrto. Prisel sem do 23-te strani rezultatov oseb z imenom Polona. hmm obupal. (nemogoce da niso ze takoj na zacetku napisali da je veliko rezultatov-ocitno jih uporabnikove zelje ne zanimajo)

-omogoce posiljanja besedila?? in kje so slike, povezave, samo navadno sporocilo?
-ce ti nekdo odpise na sporocilo potem lahko gledas njegov profil (ni treba bit prijatelj)
-photo albums ne morejo bit dostopni vsem na spletu (prosto dostopni) tko kot recimo flickr, ki je za raziliko popularen med t.i ljudmi na internetu


in zakonec: kaj storiti?
ce nimate facebooka ne se prijavit
ce ga imate ne se prijavljat

lep pozdrav vas hecni

1 comment:

  1. p.s tko je nakoncu sem opazil kje je stevilo rezultatov vendar mi postaja jasno da hocejo da opazim samo tisto kar oni hočejo

    ReplyDelete